Monday 20 February 2012

Kota Tinggi


Haii ! Tengok Ina punya Tajuk , Kota Tinggi ritee ? Ok mehh aku stories time aku n kawan -II pergi Kota Tinggi . Khamis 16 \ 2 \ 2012 aku packing bag malam tu nak pergi Kota Tinggi . Then dh siap aku tidur . Pukul 6:00 aku bangun . Aku mandi then makan , pastu terus bertolak pergi sekolah . Datang je sekolah aku cakap-II nan kawan aku . Then Imma ajak aku pergi tandas , so aku pun pergilah . Time tuuhh ada Ameera Alya *adik angkat* . Aku tark tangan dia , then aku kluarkan phone aku pastu aku tngkp gmbr diaa (: . Comell >< . Then aku lari pergi dataran . Aku cakap-II and tngok phone kawan . Then , ada Sarah Husna . Aku suruh Ameera panggil dia . Bila diaa smpai aku ajak dia amik gmbr . Tapi dia tknak , aku paksa dia akhirnya dapat jugakk aku amikk (: Then , semua murid diminta berdiri untuk menyanyi lagu Negaraku . Pastu doa , then ada dua bas datangg . Adalhh budak-II jakun nak pusing belkang tngookk *macam tak pernah tengokkk bas --' * Pastu habiss jea doa aku terus beratur nak naik bas . Aku naik bas Balapan dan Padang . Satu lagi bas Bola Baling punyaa mahh . Dalam basss aku nyanyiii , okayy then aku jakunn amikk gmbr . Then , aku jalan sana jalan sini . Dah lapar niehh ! Makannnn lahh :\ Gemuk aku makn jajan --' Mula-II SK Pengkalan Tereh duluu . Baru pergi Kota Tinggi . Sampai je dekt sekolah tu kitorng berkumpul dekt dataran , amik gmbrr ramaii-II . Kami dismbut dengan suasana yang meriahh kayy ;\ Kitorang datang kat sekolah orang asli jeahh ;] . Dah amik gmbr pergi makan . Lepass makan kitorang pergi kebun , perghh --' sekolah Bandar punn kalah doohhh !! Tapi baru tngok separuh dh kna kluar sebabb nak buat perlawanan persahabatn . Main bola baling , yang tak bestnya sekolah Tengku Mariam *sekolahaku* KALAH ! Aku macam nak nangisss beb !! Jeritt punya kuat KALAH pulakk daptt --' . Then permainnan bowling untuk cikgu . K , memng hebat-II lahhh !!! Then Kitowng dapat lagi pergi kebunn *yeahhh* . Aku petik bunga-II tuuu . Then , kitorang bolehh balik . Dah panas sngat --' . Aku naik bas terus bukak tudung *kaudiamlahh* . Then , aku mainnnnn . Dah pnt sngat aku tidurr . Dah tidur tu bangun sebab nak makan n solat . Pastu aku beli jajan :) Makan lagi dalam bas smbil tngok cerita LIBAS . Padan muka bas bola baling tk dpt tngok ceritaaa :))))))))) *lebarsikeddsmileakutuhhh * Then , tidur laggii --' Dah smpai aku tidurr lagii ,malam tu bngun ada MOTIVASI . Habis MOTIVASI aku tidur .. Then , bangunn --' Ada latihan . Aku dengan kak Naja *yeah* . Dia mintakk aku jadi adik angkat dia. K ,aku accept --' Pastu setiap kali berltih , aku WAJIB dengan diaa mahh ! Hehehehe .. Then aku gaduh pulak dengan abg Fifi *boyfriendkakNaja* sebab apa ntah . Then waktu pergi Pulau Balau tu aku sombong :< sedih siuuttt . Dekat sana kitorng main ibu ayam and banyak lah ! BEST ! Pastu dapat hadihh hehehe . Balik jeahh ada abng tu mintak numbe telefon and kak Naja nak tngkp gmbr sama-II :) Hehehhe , then balik singgah R n R machap . Aku pergi Basket Robins *betulkahejaan* . Aku beli satu :) K , then balekk ! Aku rinduu dekt diorngg sanad-II ><! Seblum smpai at sekolah Mahkota Ismail tu kitorang ada pergi mizium nelayan . Mehh aku upload gmbr-II sikedd .









































Kbyeee ^^ 

Esok ada hari lagi. Kalau boleh datang lah lagi

No comments:

Post a Comment